اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

قرا و قائمی به بازی فردا می‌رسند؟

  • کد خبر: ۶۰۶۶۷
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
قرا و قائمی به بازی فردا می‌رسند؟
رضا قرا قطرپاسور سابق تیم ملی که فصل پرفراز و فرود هراز آمل داشت در اثر پیچ خوردگی زانو در بازی با شهداب یزد از همراهی این تیم بازمانده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز،رضا قرا بازیکن باتجربه آملی ها در شرایطی بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را از دست داد که دکتر فرهادی تلاش می‌کند تا وی را به بازی دوم نیمه نهایی مقابل شهرداری ارومیه برساند. از سوی دیگر خبر رسیده است که فرهاد قائمی که روز گذشته از ناحیه کمر آسیب دیده بود برای مسابقات مهم فردا آماده می‌شود.
گفتنی است شهرداری ارومیه در بازی رفت نیمه نهایی، در یک بازی سخت و دشوار از سد هراز در حالی عبور کرد که حریف با استراتژی متفاوت، این بار برای نباختن در زمین آرایش یافته بود. شاگردان عطایی به رغم غیبت قرا بدلیل مصدومیت و مصدوم شدن قائمی در اواخر بازی، جنگنده و پر انگیزه‌تر از همیشه نشان دادند. حتی باخت نزدیک در ست‌های اول و دوم هم آنان را ناامید نساخت و در ست‌های سوم و چهارم با اتکا به سرویس‌های عالی و در سایه توپگیری و استفاده بهتر از توپ‌های برگشتی به جبران مافات نائل شدند، اما مصدومیت بد هنگام قائمی، مانع از کامیابی کاملشان شد. در این بین باید از بازی خوب غلامی، علوی، قائمی و غفاری بخصوص همایونفرمنش به نیکی یاد کرد.
با وجود نبود قرا که دست عطایی را تا حدود زیادی بسته بود، این تیم سزاوار ستایش بود. در آن سوی تور هم اکبری با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با بازیسازی مطلوب وادی و درخشش همیشگی میثم صالحی و پوریا یلی در حمله روی تور و تحرک خوب مدافعان میانی غلامی و مصطفی وند، با بردی نزدیک یکقدم دیگر تیمش را به فینال نزدیک‌تر کرد.
بازی برگشت مرحله نیمه نهایی فردا (یکشنبه) ساعت ۱۴ بین دو تیم هراز آمل و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->